onsdag 16 december 2009

Äntligen snö!


Igår fick vi så där 25 cm snö. Det snöade med stora, fina flingor :-D Till och med trapptomten blev lite insnöad!

Och julstämningen infann sig. Och därmed stressen. Allt jag vill hinna med... Som ni märker så har jag inget pyssel klart att visa. Men massor av halvfärdigt!


Mina lavendlar kämpade sig igenom snön och ger hopp om en kommande sommar (jag gillar snön men längtar ändå till sommaren!).

Nedan är makens pyssel. En granbock. Den ska förses med ljusslinga, ett litet band och en bjällra. Till helgen hoppas jag!

2 kommentarer:

  1. Så kul, snö tillhör julen, det är inte detsamma utan, och jag tyckte det hörtes extra kul ut, jag ska ju fira julen i v-ås :)

    SvaraRadera
  2. Nu blir jag avis på all snö ni fått, hoppas på mer imorgon längs med västkusten då det är så vackert. och vad fin julbocken blev!

    SvaraRadera