måndag 15 februari 2010

Utmanings-utlottning hos Ulliga gulliga saker!


Veronica med den fina bloggen Ulliga gulliga saker har en rolig utmaning där man också är med och tävlar om det som finns på bilden. Tanken är att man ska göra något man inte prövat på tidigare! Vilken kul idé. Men tävligstiden går ut den 1 mars och jag har en del på jobbet just nu så tyvärr tror jag inte att jag hinner, men man vet aldrig. Men har du tid så tycker jag absolut att du ska titta : HÄR!

Nu är det bara några timmar kvar att anmäla sig till min utlottning också. Ska försöka hinna dra i morgon så jag kan presentera vinnaren!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du gillade mössan! Om du gör allvar av mönsterstickning kan jag ju verkligen rekomendera just en mössa som stickas runt, för då behöver du aldrig sticka mönster från avigan, det blir ju rätt mycket enklare så!

    SvaraRadera