måndag 2 november 2009

Projekt att göra klart projekt!

Nu börjar det bli mycket! Igen... Massor av påbörjat, planerat och sånt materialet är inskaffat för. Och inte blir det bättre av att julen närmar sig och min ambitionsnivå är som vanligt alltför hög! Jag har därför lagt upp några listor i vänsterspalten där jag listat pågående och planerade projekt. Tror jag fått med de flesta. Och en mormorsruteräknare! Var efter det händer saker tänkter jag presentera dem här i bloggen. Lite mer strukturerat blir det och jag gillar ju strukturerat egentligen.

Ett projekt som är halvklart är det virkade hjärtat som ska tovas i maskinen och sedan stoppas. Beroende på hur stort det blir avgör jag hur det ska användas. Så här ser det ut nu.

Idé och mönster hittade jag hos A-E HANDMADE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar