fredag 13 november 2009

Det blir Provence i sommar!


Trots en ihärdig förkylning/fluensa (inte den med gris i) så är jag väldigt lycklig! Vi har hittat ett hus att hyra i Provence nästa sommar! Vi har varit nere två år i rad och bott på ett så mysigt ställe. Och så när vi skulle boka i år, i slutet av augusti så var det redan upptaget - hela sommaren! Och nu har vi blivit lite bortskämda och kräsna så det var inte lätt att hitta något annat. Men vi tror vi har lyckats. Och vi reser med goda vänner vilket gör det hela ännu roligare!

Jag hoppas kunna lägga ut ett litet bildspel framöver med bilder från våra tidigare resor. Tills vidare får ni en på lite lavendel. Blogger funkar inte så bra med bilder just nu. Inte för mig i alla fall. Den kanske också har fluensa?

Det finns en del nästan-färdigt pyssel att visa också. Men jag har inte haft ork att göra så mycket, men till helgen förhoppningsvis!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt i Provence. Jag bor där sen i våras och vi har en liten Studio som vi hyr ut. Kolla gärna in min provence-blogg eller hemsidan för uthyrningen.

    SvaraRadera