lördag 7 november 2009

Nu är det vinter hos Made by Kafe!

I morse när jag öppnade bloggen var min fina spetsdekoration borta! Det visade sig att de som tillhandahöll bloggbakgrunderna hade fått problem och blivit tvugna att flytta allt till en annan hemsida. Och det var vara att hämta hem bakgrunden igen. Men eftersom jag i alla fall hade tänkt julpynta bloggen så bytte jag redan nu till lite vintrigare lay out! Och nu går bloggen i blått. Men jag kommer ändå att ha mycket pyssel i rosa eftersom jag har massa rosa/lila material liggande. Och jag får ju inte köpa nytt i november - har jag lovat! Jag såg en jättesnygg mössa i tidningen i morse som gick i blått. Och jag har en del blåa garner så vem vet, jag kanske kan få till något som passar min nya lay out!

Snart ska jag visa lite färdigt i Använd-vad-du -har-utmaningen och lite bilder på sånt som väntar på att användas.

Vi skulle ha matgäster i kväll men sonen vaknade med hög feber och hosta så ingen vågar komma hit = en dag som kan ägnas åt pyssel och uppassning på sonen i stället för hysterisk städning och matlagning :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar