måndag 2 november 2009

Använd det du har - novemberutmaningen


Beas barnslikheter heter en blogg som dragit igång en utmaning som jag borde gå med i. Men problemet är att vissa av de saker jag "måste" göra klart under november har jag inte allt material hemma till. Och enligt infon i bloggen ska man anmält sig senast 1 november, men det verkar som om man kan hänga på ännu. Ska fundera över natten... I alla fall är detta reglerna för utmaningen följande:
1. Vi använder enbart material vi har hemma (sytråd är det dispens på)
2. Vi försöker pyssla undan en sak varje vecka under november månad.
3. Vi väljer själva om vi kan tänka oss att lotta ut något/några saker av det vi gjort på vår blogg mot att de tävlande tipsar om det utlottade hantverket på sin blogg. (Valfritt)
4. Vi lägger upp "Använd det du har" loggan på vår blogg så vi lätt ser vilka våra medpysslerskor är.
5. Meddela ditt deltagande till http://beasbarnslikheter.blogspot.com/Där läggs det ut länkar till varje deltagare så man kan följa sina medpysslerskors projekt för tips, peppning och inspiration!
Kul initiativ tycker jag och jag kommer att följa deltagarnas framsteg oavsett om jag hoppar på eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar