måndag 5 april 2010

Jag har fått en fin utmärkelse!


Från Filimarans Funderingar har jag fått den här fin utmärkelsen! Tusen tack - jag blir så glad och stolt! Med utmärkelsen följer att man ska:

1. lägga ut Awarden.
2. ge den till 12 personer.
3. länka till dessa också.
4. meddela dessa att de har fått den.
5. ange vem man har fått den ifrån.

Nummer ett och fem är avklarde. Och denna gång har jag kommit fram till att inte skicka vidare utan lämnar den till alla på min blogglista. Dels är det många som redan fått den, dels är det så svårt att välja.

I morgon är det vardag igen och vi drar igång vår utbyggnation av köket. Det kommer någon rapport från bygget vad det lider. Just nu håller jag på att sy ihop mormorsrutor och försöker komma på hur jag ska få ihop en kofta av dem. Det kommer en rapport om det också framöver.

2 kommentarer: